Pengikut setia

Friday 22 June 2018

Perkhidmatan Upah Menaip

Saya ada menyediakan perkhidmatan mengambil upah untuk menaip apa sahaja jenis dokumen seperti assignment, surat, kertas kerja, majalah dan yang seumpamanya (Bahasa Melayu / English/Jawi/Arab) ke dalam format microsoft Office Word / PowerPoint.

Kadar Upah:-
- Upah bagi 5 helaian pertama adalah sebanyak RM10.00
- Upah bagi 10 helaian pertama adalah sebanyak RM10.00 sahaja.

Upah dan Pembayaran penghantaran dokumen yang telah siap:
Melalui email = Free
 
Dokumen yang telah siap ditaip akan saya emailkan kepada anda. Bayaran bolehlah dibuat ke Akaun saya: 
FADHLIN SAKINA BINTI YUSOF (BANK ISLAM- 03036020733259  /  CIMB- 7611139576 )

Bagi yang ingin mendapatkan perkhidmatan ini, sila emailkan data anda dan format yang diinginkan seperti contoh dibawah :-

- Contoh Butir Pelanggan:
   Nama  :  Abdul Rahman bin Auf
   Alamat  : No. 57, Jalan Permata, Taman Permai, 15400 Kota Bharu Kelantan
   No. Telefon  :  0114556633
   Email : abdul.rahman@yahoo.com

- Contoh Format Dokumen:
   Font : Times New Roman (Bold / Italic / Underline)
   Font Size : 12
   Line Spacing : 1.5
  
Untuk keterangan lanjut, bolehlah berhubung terus dengan saya melalui
SMS/ Whatsapp :  011-13085038
Email : fadhlin84@yahoo.com

InsyaAllah perkhidmatan yang akan saya berikan akan memberikan kepuasan hati kepada pelanggan yang mahukan khidmat ini.

Terima kasih.
 
(serious customer only)

No comments:

Post a Comment

arigatO!