Pengikut setia

Thursday, 26 January 2017

Keluarga besar

Alhamdulillah.. Syukur. Setelah berlalunya tahun 2014.. Keluarga saya bertambah dengan kehadiran anak buah yang ke tiga dan disusuli dengan kedatangan kakak ipar baru, abang saya akhirnya menamatkan zaman bujang dia. Tahun 2015, datang pula si comel kecil , anak kepada abang.. Bertambah ceria la keluarga Haji Yusof dengan kehadiran cahaya mata, kedatangan orang baru sentiasa ada setiap tahun, 2016., Allah kurniakan lagi keluarga baru buat saya skeluarga, abang dapat anak kedua, lahirlah si comel gebu .. Syukur, saya harap tahun 2017, allah kurniakan saya dan abang jodoh. Dikurniakan kakak anak yang comel lagi kembar. Nampaknya perjalanan doa ini hampir dimakbulkan allah, kerana lamaran abang dah diterima bakal mertuanya, insyaAllah, tiap tahun bertambah rezeki dalam keluarga saya. Moga tahun 2017 dapat memberi sinar dan keceriaan buat abah dan ma.

Kadang2 Allah ambil orang yang kita sayang dan Allah ganti dengan orang baru yang boleh mengembirakan hati seseorang.

Sekarang saya dah punya dua orang abang ipar, seorang kakak ipar, bakal kakak ipar sedang ondaway, 5 orang anak buah yang cerdik dan comel2 belaka. Moga Allah panjangkan umur ma abah supaya sempat tengok anak sya pulak.. Huwahahaaha....aminnnnnnn... Allahumma amin

1 comment:

arigatO!