Pengikut setia

Thursday, 28 November 2013

Jagalah pergaulan anda

Assalamualaikum

Memandangkan line wifi ni laju,rasa macam nak membebel kat sini.

Baru aje balik dari ceramah ustaz bolywood. Menarik lah juga.tapi ralik tengok gelagat manusia di sekeliling alam ni, terutama baby2 dan pasangan suami isteri.

Tapi yang meluatnya bila tengok pasangan kekasih yang berkeliaran sana sini.
Pada pandangan saya yang tak berapa nak power ni, saya memang sangat ''anti'' dengan pasangan couple sekarang. sebab saya tahu itu semua kepura-puraan semata-mata. saya memang 600% benci dengan pasangan couple, dan tahap kebencian saya makin menjadi-jadi kerana saya dapati saya memang teramat benci bila tengok laki permpuan tak jaga ikhtilat,
dok gelak2.. langsung tak jaga pergaulan. lagi menjadi2 kebencian saya bila laki perempuan dok mesej2,kalau pasal kerja boleh dimaafkan,tapi kalau sekadar saja2 boring dan saja nak gelak ketawa.no way!

orang macam di atas saya andaikan mereka dah tercemar dari menjaga maruah diri. diorang saja mendekatkan diri dalam dunia kemaksiatan.

Saya paling benci manusia yang bernama lelaki yang suka permainkan perasaan perempuan,langsung tak fikir perasaan perempuan, bila perlu cari,bila puas disakiti, lari.Lelaki yang buat perempuan sebagai bahan ujikaji,saja nak uji diri tu hensem ke tak,ramai peminat ke x,kemudian adjust2 perempuan sesuka hati,perempuan pun satu.bodoh! kalau la perempuan tak layan lelaki nescaya lelaki takkan berani kacau perempuan.
Kalau lelaki yang tak permainkan perasaan perempuan dia takda la melayan sangat perempuan ni,sekadar seyum ikhlas dah cukup,kemudian borak2 biasa dan pada hal2 yang berkenaan sahaja.

apa pun,lain orang lain pandangannya ;-)
wassalam







No comments:

Post a Comment

arigatO!