Pengikut setia

Tuesday, 4 June 2013

Buat pembaca blog Pelangi Bahagia

assalamualaikum buat para pembaca di blog pelangibahagia.
Saya adalah pemilik blog ini.Saje je melawat.Dah lama tak buka disebabkan banyak masalah yang tak dapat dielakkan.Sibuk dengan kerja2 akhir semester.Dah tamat final terus malas nak melayan semuanya.Termasuk facebook dan blog.Dulu bukan main daftr banyak blog.tapi sekarang berat tangan nak buka.satu pon xpeduli..

Blog ni di namakan pelangi bahagia kerana bermaksud pelangi yang berwarna warni sedang berbahagia dengan warna yg menarik dan semua org merasa teruja bila melihatnya.Jadi anda pon jadilah seperti pelangi tersebut yaaa...Maaf di atas komen2 anda yang menginginkan kaata semangat dari saya.Saya tidak sempat untuk membalasnya.
Pesanan saya..Teruskanlah membaca.Membaca itu amalan mulia dan dapat menambahkan ilmu pengetahuan.

Sekian Terima Kasih.Diharap maklumat yg saya share dapat memberi manfaat kepada semua pembaca yang dalam kesedihan,kegembiraan,selesa,derita dan lain2.Kuatkan semangat anda!! :)

No comments:

Post a Comment

arigatO!