Pengikut setia

Monday, 4 June 2012

Jual topup rileks saja

 Walaupun xbanyak keuntungan tapi ada cara nak dapat duit lebih.Iaitu memberi peluang kepada orang ramai untuk join jual topup ni.Saya xla ambik keuntungan sangat kalau nak mendaftar orang.Sekadar bayaran ahli seumur hidup hanya rm5-20 sahaja mengikut pakej berbeza.

Jual punya jual,xsampai bape hari modal dapat balik,dapat untung jgak walau tak banyak tapi hati tetap berbunga sbb dapat tolong orang ramai yg tercari2 kedai topup yg agak susah nak jumpa kat universiti ni.Kalau ada pun kebanyakan ada charge.Saya jual tak pakai charge pun.HUHUHU.
Diri sendiri pun senang lenang.Tak payah susah payah nak cari kedai topup.Habis je kredit terus tambah macam tu je.Percaya ke tak caye jual topup ni agak dapat ringankan beban diri sendiri sbb sejak saya jual topup,saya xperlu minta duit ngan mak tiap bulan utk bayarkan brodband yang mahal tapi lembab tu.Saya guna duit sendiri.Kalau ada lagi yang lebih saya gunakan untuk beli topup sendiri dan juga belanja anak2 buah.Belikan baju baru guna duit topup.Memang xpercaya la kalau dapat banyak hinggit sampai boleh guna macam2..tapi bayangkan kalau seorang minta jadi ahli berharga rm20 sbb dia nak pakej tinggi dgn harga keuntungan sdikit tinggi.kalau 3orang daftar dalam sehari dah dapat rm60.Mana x untungnya?wah wah wah..hidup ni kita kena bijak sikit.Bijak cari duit.



Jual sambil tengok tv,goyang-goyang kaki.
Dapat hasil juga!

Duit modal+keuntungan dapat balik.Xde ruginye.

Setakat ni sajalah nak share penglaman seronok jual topup.Sambil nak daftarkan orang dapat juga belajar berkomunikasi dengan orang ramai.Malu terpaksa dibuang.Keyakinan diperlukan.Nak daftar ngan saya pun boleh.Boleh emailkan di alamat:sasuke_yamiru@yahoo.com atau boleh saja msj saya melalui facebook...sekian shaja dari saya.SMILE ALWAY.niat saya berniaga bukan untuk bersaing tapi sekadar suka2 n cari sedikit pengalaman.

No comments:

Post a Comment

arigatO!