Pengikut setia

Tuesday, 22 May 2012

BUAT PENGGILA TOPUP

Sape2 yang kuat men''topup''?atau suka bergayut?Jom berjimat dengan menjadi agen topup.Kelak akan menguntungkan diri sendiri serta dapat menolong ramai orang sekeliling yang memerlukan topup.Percayalah!andalah Superman Baru yang akan datang menonjlkan diri untuk membantu mereka.Siapa berminat nak jadi agen top up /rakan niaga ngan saya boleh la pm saya di facebook k..
atau boleh pm saya di email:fadhlin_0405@rocketmail.com



Lihatlah pada faedah yang anda bakal perolehi?... Tak perlu start motor/ kereta pergi kedai nak beli topup… Tak perlu ke hulu ke hilir cari kedai yg buka pukul 12 malam bila time emergency.. Dan lagi, selama bertahun-tahun sebelum ini anda membeli topup di kedai, berapa ratus yang anda dapat dari tokey kedai handphone? Usahkan ratus… 20sen pun belum tentu. Nak tambah malang lagi, prepaid RM10, pun kena bayar RM11.00 atau RM10.50...

Kini..Anda boleh dapat pendapatan tambahan lagi..Cubalah, boleh jual pada rakan2 di tempat asrama atau tempat kerja. Di pejabat, kilang,hostel atau anda boleh guna untuk topup diri sendiri dan ahli keluarga dengan harga yang lebih murah dari pasaran!


Anda akan dapat rasai PENJIMATAN DUIT, MASA & TENAGA , anda dengan hanya membuat pembelian topup menggunakan


                                                                                         Nombor @ handphone

Perjalanan beribu batu bermula dari langkah pertama, Mulakan LANGKAH PERTAMA anda sekarang!

Dengan pendaftaran sebagai agen topup anda sendiri boleh topup pada bila-bila masa, dimana jua anda berada, anda juga tidak perlu bersusah payah untuk keluar ke kedai, hanya dua tiga patah SMS untuk anda dapatkan topup ini.
Berpeluang untuk menambah pendapatan sampingan anda dengan hanya menjual topup, dengan cara yang amat mudah untuk melakukan transaksi topup/ reload secara SMS, hanya taipkan No. pelanggan beserta kod biasa, dalam masa yang amat singkat anda telah berjaya menjual topup/ reload kepada pelanggan anda.
Dengan pendaftaran sebagai agen topup anda sendiri boleh topup pada bila-bila masa, dimana jua anda berada, anda juga tidak perlu bersusah payah untuk keluar ke kedai, hanya dua tiga patahSMS untuk anda dapatkan topup ini.




 1% Lagi Untung Ditambah Jika Anda Tambah Modal Gandaan RM 100


Kini, hampir http://www.ammobiletopup.com/images/hotoffer.gif 21.5 JUTA di Malaysia telah memakai Handphone. Tidak kiralah handphone mahal atau murah, prepaid memang penting dan diperlukan. Diwaktu-waktu kecemasan untuk membuat panggilan dan menghantar SMS juga MMS.
http://www.mobiletopup2u.com/images/akhbar.gif


Saya menawarkan harga ahli yang murah untuk siapa2 yang ingin menjadi agen rakan niaga topup saya.







  • hanya sekali bayar untuk seumur hidup!!


     PRODUK PERATUS KEUNTUNGAN JUALAN YANG ANDA DAPAT

     
    .

    Pakej murah yang saya tawarkan kepada anda adalah:-


    •                       3.00% CELCOM, 2.50% MAXIS, 1.50% DIGI


    Ramai yang masih tidak faham walaupun bertanya berjuta-juta kali.Anda tidak perlu menyesakkan kepala anda dengan seribu persoalan.Jika berdaftar dengan saya,anda telah dapat keuntungan yang tinggi kerana mana ada yuran seumur hidup sebanyak RM20.
    Bagaimana cara mudah untuk mendaftar tanpa pening kepala?

    1-Anda PM saya di email/facebook. (fadhlin_0405@rocketmail.com)

    2-Saya akan beri maklum balas.Anda seterusnya bolehlah bank-in duit yuran pendaftaran kepada saya sebanyak RM20 beserta modal yang anda inginkan.
    Modal minimun RM100.Anda boleh mencuba modal sebanyak RM50.
    *MODAL adalah jumlah wang yang anda keluarkan untuk beli top pup.
    *disarankan memasukkan modal RM150 dan ke atas untuk mengurangkan transaksi @mengelak untuk tidak mendapat sebarang keuntungan.

    3-Setelah anda selesai bank -In ke akaun bank saya,hantarkan mesej kepada saya:-

    ADD.ID ANDA.NAMABANK.TARIKH.MASA.JUMLAHBAINK-IN
    *sertakan juga :nama,negeri,no.handphone anda*

    (no. akaun bank&no.telefon akan diberi melalui PM/email bagi yang betul2 berminat.)

    4-Setelah itu saya akan memproses anda sebagai rakan niaga untuk dapatkan nombor ID anda.
    Tunggu dalam masa 24jam untuk proses tersebut.

    5-Setelah no. ID anda sudah diproses,saya akan sent bayaran modal yang telah anda bank-in sebelum ini melalui telefon bimbit anda.
    6- Anda sudah boleh memulakan perniagaan!selamat berurusan dengan saya!terima kasih kerana mempercayai saya.Tiada unsur penipuan kerana saya sendiri menjalankan perniagaan semata-mata ingin menjalinkan hubungan teman dengan anda dan sama-sama merasai kesenangan! :)

    [jika modal anda sudah kehabisan,bank-in ke acccount bank saya dan prosesnya sama seperti di atas.]


    Saya merupakan AGEN MASTER milik syarikat berdaftar.
    masa urusan bank-in:- 9.00pagi-4.00 petang setiap hari kecuali Jumaat.
    (Jika anda bank-in dalam pukul4.00ptg-8.00pagi,sila bersabar untuk tunggu pendaftaran anda :)
    untuk mempercepatkan pendaftaran anda,sila bank-In mengikut masa kerja saya . terima kasih 


    p/s:Begitu juga proses menambah modal.Sebolehnya anda tolong mms/email attach resit bank transaksi unuk memudahkan urusan penambahan modal.Jika anda bekerjasama pastinya anda dan juga saya akan senyum meleret tanpa masalah :)

    Pendaftaran anda akan diaktifkan dalam masa 5 Minit hingga 24 Jam. Jika, tiada respon selepas 24 Jam sila hubungi saya.


    Nak dapatkan KEMBALI yuran ahli anda??
    CARI rakan yang berminat untuk jadi agen topup seramai 2 orang dan ke atas.
    pastu tentukan nilai yuran sebanyak RM20.
    anda bank-In pada saya RM20 untuk mendaftar rakan anda
    DAN
    RM10 untuk anda sebagai upah komisyen sbb tolong saya carikan agen!!!
    Jika anda mencari seramai 4orang,anda telah dapat kembalikan modal yuran anda sebanyak RM20!
    semakin ramai anda mencari rakan niaga
    tidak semena-mena anda dapat menjana duit komisyen lebih!
    komisyen untuk seorang:RM5 
    sila maklumkan kepada saya jika ada yang berminat menjadi agen topup untuk proses seterusnya.

    Saya tak tahu cara nak urus perniagaan ni!
    Jangan risau,saya akan ajarkan.
    Selamat belajar!!



    FORMAT SMS & CARA JUAL JUAL (AUTORELOAD)

    UNTUK TAMBAH NILAI, GUNA KOD PRODUK;

    PRODUK
    KOD
    MAXIS
      M
    CELCOM
      C
    DIGI
      D
    ITALK
      IT
    UMOBILE
      U
    DIGI PIN
      DP


    Diikuti dengan jumlah penambahan RM yang dikehendaki.

    Taip:
    M3.No HP Pelanggan.1234
    dan Hantar SMS ke No. Server.

    Contoh:
    M3.012945555.1234
    dan hantar SMS ke No. Server.


    SEMAK BAKI
    Taip:
    BAKI 

    dan Hantar SMS Ke No. Server.



    NOMBOR CENTER SERVER
    Taip:
    CENTER

    dan hantar ke No. Server



    NOMBOR CARELINE
    Taip:
    CARELINE

    dan hantar SMS ke No. Server


    ADUAN
    Untuk Aduan dan Permasalahan Berkenaan Transaksi Topup:
    Sila SMS Atau CALL Ke
    CARELINE
    (014-8307732 / 0145001261)

    No. server :013-2009680

    Anda disarankan mengkhatam/mengkaji habis2an untuk memahami tentang prosedur dan cara-cara untuk menjadi agen.

    Anda mungkin akan dapat harga yang lebih murah jika anda inginkan pakej biasa.Saya tawarkan RM20 dengan mendapat pakej agen retail.Ini merupakan pakej istimewa.Harga sebenarnya pula RM90.Kalau nak,jom daftar sekarang hanya RM20  sebelum Julai 2012 ini!!Anda pasti tidak akan menyesal.Cuba anda tolak dari harga sebenar RM90-RM20=RM70.
    Nah!Anda sudah dapat jimatkan duit anda sebanyak RM 70 RINGGIT!cepat jangan lepaskan peluang anda!!

    20 orang rakan niaga topup 2012 diperlukan sekarang!!





    *Saya sertakan teknik jual prepaid yang mendatangkan keuntungan.(tu kalau anda inginkan keuntungan,kalau tak nak pun okey je)


    1) TOPUP MODAL SEKURANG-KURANGNYA RM150 KEATAS

    setiap ejen mesti topup modal RM150 keatas jika nak untung jual topup. ini adalah untung menampung kos caj RM1 dan juga kos order sms. Jadi, bagaimana nak untung lebih banyak? JANGAN TOPUP RM150, TOPUP MODAL SEBANYAK MANA MODAL YANG ANDA MAMPU KELUARKAN DALAM SATU TRANSAKSI. ini kerana jika anda topup modal RM500@RM1000 pun, caj tetap RM1. cuba bandingkan untung antara ejen yang topup modal RM150 setiap masa dengan ejen yang topup modal RM500@RM100 setiap masa, mana paling untung? pasti yang topup modal RM500@RM1000 yang untung lebih sebab kos hanya singgit dan untungnya lebih banyak.

    2)AKTIFKAN NOMBOR “ISTIMEWA” 1 SEN

    sekarang ini, semua telco tak kira digi,maxis,celcom ada tawarkan sms yang boleh 1 sen sahaja. jadikan no. gateway mymode sebagai no 1 sen anda. kalau dah penuh, buang no yang kurang perlu kerana no gateway mymode adalah lebih penting untuk kurangkan kos order anda.

    3) LAGI BESAR NILAI TOPUP YANG DIJUAL, LAGI KURANG KOS..

    maksudnya kalau anda mampu, jual prepaid pada nilai yang tinggi, seperti RM10 ke, RM20 ke, RM30 ker, dan bukan RM10 kebawah. ini dapat kurangkan kos order topup anda.
    contoh: kalau anda jual RM5, bagi modal RM100, anda telah hasilkan kos sebanyak 20 sen kerana hantar order sms sebanyak 20 kali
    tetapi kalau anda jual RM10, bagi modal RM100, anda hanya hasilkan kos 10 sen kerana hantar order sms sebanyak 10 kali sahaja.

    4)JUAL CELCOM LEBIH BANYAK..

    kalau anda mampu jual celcom, ini kelebihan buat anda. ini kerana pv celcom lebih tinggi dari maxis pada waktu ini(9januari2009)
    dengan RM100 topup modal, anda sudah boleh hasilkan keuntungan berbanding maxis yang merugikan anda jika topup modal RM100 sahaja.
    tetapi kalau anda tidak mampu jual celcom sahaja dan mahu jugak jual maxis, ini cadangan saya.

    1) jual maxis RM60 sahaja, bakinya jual celcom. ini bagi yang hanya modal RM100 sahaja. kiranya dalam nisbah 6:4 atau pun boleh RM50 maxi, RM50 celcom. lagi tinggi nisbah anda jual celcom, lagi banyak untung anda dapat.

    2) Kalau tak boleh langsung nak jual celcom, hanya boleh jual maxis, hanya 1 cara sahaja. JANGAN TOPUP MODAL RM100. topup modal RM150 keatas. lagi tinggi topup modal dalam 1 urusniaga, lagi banyak untung anda.
    sekian, teknik dari saya yang saya amalkan, dan bukan sekadar teori. “Lagi banyak untung” yang saya maksudkan adalah walaupun untung tu lebih dari 1 sen, itu dah dianggap untung bagi saya… ini kerana berdasarkan pembacaan saya tentang pemikiran minda orang jutawan, setiap 1 sen mempunyai nilai dalam kewangan mereka…anda hargai 1 sen, insyaallah lebih dari 1 sen akan anda perolehi, dan itu yang saya alami dalam mymode 
    kalau adibah noor cakap dalam iklan tnb “kalau nak jimat tuh, memang boleh..”
    saya pulak kata


    “KALAU NAK UNTUNG TUH, MEMANG BOLEH…”
     




    Beberapa persoalan yg telah saya kumpulkan melalui pertanyaan yang sering diajukan kepada saya.


    1-Adakah wang modal topup dengan kredit saya bercampur?sekiranya saya ingin menelefon seseorang,jika ter''over'' bercakap,adakah modal topup saya akan terjejas?


    jwpn:tak akan bercampur sebab modal dan duit topup kita sudah diletak secara berasingan.


    2-Berapa keuntungan yang saya dapat jika saya join jadi agen?


    jwpn:keuntungan anda lebih kepada anda sendiri,anda tidak perlu bersusah payah untuk cari kredit  di saat memerlukan disamping boleh menolong kawan2 topup jika dalam kesusahan dan banyak lagi.
    Jika dikira dalam segi keuntungan:-
    celcom:3.25% pakej agen retail  jika anda top pup kan kpd pelanggan sbyak rm10.Jika anda topupkan sebanyak rm5 keuntungan anda mungkin sedikit,untuk mendapatkan keuntungan anda perlu banyakkan jual topup celcom rm10,kalau nak jual juga celcom/maxis rm5/rm3,anda terpaksa menzalimi kawan2@pelanggan anda sendiri dgn charge RM0.30/0.20.semuanya terserah pada anda!

  • No comments:

    Post a Comment

    arigatO!