Pengikut setia

Saturday, 5 May 2012

Cara nak jadi agen topup 2012

Salam semua..
hari ni saya nak borak-borak pasal top pup saja.
Siapa berminat nak jadi agen top up /rakan niaga ngan saya boleh la pm saya di facebook k..
atau boleh pm saya di email:sasuke_yamiru@yahoo.com

Di universiti hampir semua orang memakai nset dan pasti memerlukan topup bukan?
anda sendiri boleh topup pada bila-bila masa, dimana jua anda berada, anda juga tidak perlu bersusah payah untuk keluar ke kedai, hanya dua tiga patah SMS untuk anda dapatkan topup ini.
Berpeluang untuk menambah pendapatan sampingan anda dengan hanya menjual topup, dengan cara yang amat mudah untuk melakukan transaksi topup/reload secara SMS, hanya taipkan no. pelanggan beserta kod biasa, dalam masa yang amat singkat anda telah berjaya menjual topup/reload kepada pelanggan anda.

Saya menawarkan harga ahli yang murah untuk siapa2 yang ingin menjadi rakan niaga topup saya.
hanya sekali bayar untuk seumur hidup!!


 PRODUK PERATUS KEUNTUNGAN JUALAN YANG ANDA DAPAT

 
.

Pakej murah yang saya tawarkan kepada anda adalah:-

                                        Pakej Agen Retail (R)= RM90  RM35 

  •                       3.75% CELCOM, 2.90% MAXIS, 1.80% DIGI


Ramai yang masih tidak faham walaupun bertanya berjuta-juta kali.Anda tidak perlu menyesakkan kepala anda dengan seribu persoalan.Jika berdaftar dengan saya,anda telah dapat keuntungan yang tinggi kerana mana ada yuran seumur hidup sebanyak RM20 dengan pakej Agen Retail?Harga sebenarnya adalah RM90 jika anda mendaftar sendiri di http://www.ammobiletopup.com/callme
Anda telah menjimatkan sebanyak RM70!PROMOSI sehingga Julai 2012!!!Daftar sekarang!

Bagaimana cara mudah untuk mendaftar tanpa pening kepala?

1-Anda PM saya di email/facebook. (sasuke_yamiru@yahoo.com)

2-Saya akan beri maklum balas.Anda seterusnya bolehlah bank-in duit yuran pendaftaran kepada saya sebanyak RM20 beserta modal yang anda inginkan.
Modal minimun RM100.Anda boleh mencuba modal sebanyak RM50.

*MODAL adalah jumlah wang yang anda keluarkan untuk beli top pup.
*disarankan memasukkan modal RM150 dan ke atas untuk mengurangkan transaksi @mengelak untuk tidak mendapat sebarang keuntungan.

3-Setelah anda selesai bank -In ke akaun bank saya,hantarkan mesej kepada saya:-

ADD.ID ANDA.NAMABANK.TARIKH.MASA.JUMLAHBAINK-IN
*sertakan juga :nama,negeri,no.handphone anda*

(no. akaun bank&no.telefon akan diberi melalui PM/email bagi yang betul2 berminat.)

4-Setelah itu saya akan memproses anda sebagai rakan niaga untuk dapatkan nombor ID anda.
Tunggu dalam masa 24jam untuk proses tersebut.

5-Setelah no. ID anda sudah diproses,saya akan sent bayaran modal yang telah anda bank-in sebelum ini melalui telefon bimbit anda.
6- Anda sudah boleh memulakan perniagaan!selamat berurusan dengan saya!terima kasih kerana mempercayai saya.Tiada unsur penipuan kerana saya sendiri menjalankan perniagaan semata-mata ingin menjalinkan hubungan teman dengan anda dan sama-sama merasai kesenangan! :)

[jika modal anda habis,bank-in ke acccount bank saya dan prosesnya sama seperti di atas.]


Saya merupakan AGEN MASTER milik syarikat berdaftar.

Pendaftaran anda akan diaktifkan dalam masa 5 Minit hingga 24 Jam. Jika, tiada respon selepas 24 Jam sila hubungi saya.


Nak dapatkan KEMBALI yuran ahli anda??
CARI rakan yang berminat untuk jadi agen topup.
pastu tentukan nilai yuran sebanyak RM25-90.
anda berikan pada saya RM20 untuk mendaftar rakan anda
DAN
RM5-30 untuk anda sebagai upah komisyen sbb tolong saya carikan agen!!!
Jika anda mencari seramai 4orang,anda telah dapat kembalikan modal yuran anda!
semakin ramai anda mencari rakan niaga
tidak semena-mena anda dapat menjana duit komisyen lebih!

Saya mana tau cara nak urus perniagaan ni!
Jangan risau,saya akan ajarkan.
Selamat belajar!!



FORMAT SMS & CARA JUAL JUAL (AUTORELOAD)

UNTUK TAMBAH NILAI, GUNA KOD PRODUK;

PRODUK
KOD
MAXIS
  M
CELCOM
  C
DIGI
  D
ITALK
  IT
UMOBILE
  U
DIGI PIN
  DP


Diikuti dengan jumlah penambahan RM yang dikehendaki.

Taip:
M3.No HP Pelanggan.1234
dan Hantar SMS ke No. Server.

Contoh:
M3.012945555.1234
dan hantar SMS ke No. Server.


SEMAK BAKI
Taip:
BAKI 

dan Hantar SMS Ke No. Server.



NOMBOR CENTER SERVER
Taip:
CENTER

dan hantar ke No. Server



NOMBOR CARELINE
Taip:
CARELINE

dan hantar SMS ke No. Server


ADUAN
Untuk Aduan dan Permasalahan Berkenaan Transaksi Topup:
Sila SMS Atau CALL Ke
CARELINE
(014-8307732 / 0145001261)

No. server :013-2009680

Apa-apa yang tidak faham bolehlah bertanya.Kalau nak daftar sendiri bolehlah layari laman bawah ni.AMmobile Topup,tetapi pakej yang dikenakan mungkin tidak semurah dengan pakej yang saya tawarkan.Sekian sahaja dari saya.
Anda disarankan mengkhatam/mengkaji habis2an untuk memahami tentang prosedur dan cara-cara untuk menjadi agen.

Anda mungkin akan dapat harga yang lebih murah jika anda inginkan pakej biasa.Saya tawarkan RM20 dengan mendapat pakej agen retail.Ini merupakan pakej istimewa.Harga sebenarnya pula RM90.Kalau nak,jom daftar sekarang hanya RM20  sebelum Julai 2012 ini!!Anda pasti tidak akan menyesal.Cuba anda tolak dari harga sebenar RM90-RM20=RM70.
Nah!Anda sudah dapat jimatkan duit anda sebanyak RM 70 RINGGIT!cepat jangan lepaskan peluang anda!!

20 orang rakan niaga topup 2012 diperlukan sekarang!!





*Saya sertakan teknik jual prepaid yang mendatangkan keuntungan.(tu kalau anda inginkan keuntungan,kalau tak nak pun okey je)
1) TOPUP MODAL SEKURANG-KURANGNYA RM150 KEATAS

setiap ejen mesti topup modal RM150 keatas jika nak untung jual topup. ini adalah untung menampung kos caj RM1 dan juga kos order sms. Jadi, bagaimana nak untung lebih banyak? JANGAN TOPUP RM150, TOPUP MODAL SEBANYAK MANA MODAL YANG ANDA MAMPU KELUARKAN DALAM SATU TRANSAKSI. ini kerana jika anda topup modal RM500@RM1000 pun, caj tetap RM1. cuba bandingkan untung antara ejen yang topup modal RM150 setiap masa dengan ejen yang topup modal RM500@RM100 setiap masa, mana paling untung? pasti yang topup modal RM500@RM1000 yang untung lebih sebab kos hanya singgit dan untungnya lebih banyak.

2)AKTIFKAN NOMBOR “ISTIMEWA” 1 SEN

sekarang ini, semua telco tak kira digi,maxis,celcom ada tawarkan sms yang boleh 1 sen sahaja. jadikan no. gateway mymode sebagai no 1 sen anda. kalau dah penuh, buang no yang kurang perlu kerana no gateway mymode adalah lebih penting untuk kurangkan kos order anda.

3) LAGI BESAR NILAI TOPUP YANG DIJUAL, LAGI KURANG KOS..

maksudnya kalau anda mampu, jual prepaid pada nilai yang tinggi, seperti RM10 ke, RM20 ke, RM30 ker, dan bukan RM10 kebawah. ini dapat kurangkan kos order topup anda.
contoh: kalau anda jual RM5, bagi modal RM100, anda telah hasilkan kos sebanyak 20 sen kerana hantar order sms sebanyak 20 kali
tetapi kalau anda jual RM10, bagi modal RM100, anda hanya hasilkan kos 10 sen kerana hantar order sms sebanyak 10 kali sahaja.

4)JUAL CELCOM LEBIH BANYAK..

kalau anda mampu jual celcom, ini kelebihan buat anda. ini kerana pv celcom lebih tinggi dari maxis pada waktu ini(9januari2009)
dengan RM100 topup modal, anda sudah boleh hasilkan keuntungan berbanding maxis yang merugikan anda jika topup modal RM100 sahaja.
tetapi kalau anda tidak mampu jual celcom sahaja dan mahu jugak jual maxis, ini cadangan saya.
1) jual maxis RM60 sahaja, bakinya jual celcom. ini bagi yang hanya modal RM100 sahaja. kiranya dalam nisbah 6:4 atau pun boleh RM50 maxi, RM50 celcom. lagi tinggi nisbah anda jual celcom, lagi banyak untung anda dapat.
2) Kalau tak boleh langsung nak jual celcom, hanya boleh jual maxis, hanya 1 cara sahaja. JANGAN TOPUP MODAL RM100. topup modal RM150 keatas. lagi tinggi topup modal dalam 1 urusniaga, lagi banyak untung anda.
sekian, teknik dari saya yang saya amalkan, dan bukan sekadar teori. “Lagi banyak untung” yang saya maksudkan adalah walaupun untung tu lebih dari 1 sen, itu dah dianggap untung bagi saya… ini kerana berdasarkan pembacaan saya tentang pemikiran minda orang jutawan, setiap 1 sen mempunyai nilai dalam kewangan mereka…anda hargai 1 sen, insyaallah lebih dari 1 sen akan anda perolehi, dan itu yang saya alami dalam mymode 
kalau adibah noor cakap dalam iklan tnb “kalau nak jimat tuh, memang boleh..”
saya pulak kata


“KALAU NAK UNTUNG TUH, MEMANG BOLEH…”
 


1 comment:

  1. ermm saja nak share
    saya guna satu system top up yg sy boleh dapat diskaun setiap kali top up.contoh beli top up celcom rm 10 sy hanya perlu bayar rm 9.50 setiap kali top up.boleh lihat detail di http://www.zmeasymobile.blogspot.com/

    ReplyDelete

arigatO!